مدیر کل استاندارداستان مرکزی به مناسبت روز ملی کیفیت، از استانداردسازی خدمات به عنوان برنامه اولویتدار این اداره کل خبر داد.
سید سعید میرنظامی افزود: استانداردسازی خدمات آموزشی، خدمات اداره کل پست، خانه سالمندان، هتلها، آپارتمانها، زائرسراها و باشگاههای ورزشی از دیگر برنامههای اداره کل استاندارد استان مرکزی است که در مرحله نخست ارزیابی کیفیت خدمات به صورت عینی انجام و پس از جمع بندی به سمع و نظر مردم رسانده میشود.
وی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیتهای اقتصادی و ارائه خدمات از سوی دستگاههای دولتی ارائه می گردد و ارتقای کیفیت خدمات، ارتقای زندگی مردم را به همراه دارد تاکید کرد، بهبود کیفیت خدمات دولتی با جدیت از سوی سازمان ملی استاندارد پیگیری میشود.
مدیر کل ادامه داد: سازمان ملی استاندارد نقش کلیدی در موضوع مشتری مداری دارد و در خصوص مقوله استاندارد و کیفیت نباید نگرش ها به داخل کشور باشد چرا که صادرات کالا و زنجیره تامین خدمات نیز از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی در پایان یادآور شد: دولت مردمی سیزدهم میزان افزایش رشد اقتصادی کشور را به ازای هر سال هشت درصد عنوان کرده که باید ۳ و پنج دهم درصد آن از محل بهره وری محقق شود که این مهم در استان مرکزی نیز مدنظر ویژه قرار دارد.