social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

يكشنبه1401/8/22

14:27:3

170

اولویت های اداره کل استاندارد استان مرکزی در استانداردسازی خدمات

مدیر کل استاندارداستان مرکزی به مناسبت روز ملی کیفیت، از استانداردسازی خدمات به عنوان برنامه اولویت‌دار این اداره کل خبر داد.
سید سعید میرنظامی افزود: استانداردسازی خدمات آموزشی، خدمات اداره کل پست، خانه سالمندان، هتل‌ها، آپارتمان‌ها، زائرسراها و باشگاه‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های اداره کل استاندارد استان مرکزی است که در مرحله نخست ارزیابی کیفیت خدمات به صورت عینی انجام و پس از جمع بندی به سمع و نظر مردم رسانده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های اقتصادی و ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های دولتی ارائه می گردد و ارتقای کیفیت خدمات، ارتقای زندگی مردم را به همراه دارد تاکید کرد، بهبود کیفیت خدمات دولتی با جدیت از سوی سازمان ملی استاندارد پیگیری می‌شود.
مدیر کل ادامه داد: سازمان ملی استاندارد نقش کلیدی در موضوع مشتری ‌مداری دارد و در خصوص مقوله استاندارد و کیفیت نباید نگرش ها به داخل کشور باشد چرا که صادرات کالا و زنجیره تامین خدمات نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در پایان یادآور شد: دولت مردمی سیزدهم میزان افزایش رشد اقتصادی کشور را به ازای هر سال هشت درصد عنوان کرده که باید ۳ و پنج دهم درصد آن  از محل بهره وری محقق شود که این مهم در استان مرکزی نیز مدنظر ویژه قرار دارد.