social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

دوشنبه1402/2/11

15:55:0

159

فرآیند انتخاب مدیران کنترل کیفیت نمونه سال 1402 آغاز شد

 در راستای ایجاد انگیزه در جهت ارتقای کیفیت و توسعه استانداردسازی و رقابت سالم بین مدیران کنترل کیفیت، دستورالعمل انتخاب مدیران کنترل کیفیت نمونه سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
مقتضی است، متقاضیان ضمن مطالعه دقیق دستورالعمل ابلاغی و ضوابط و شرایط ورود به فرآیند انتخاب و راهنمای تکمیل فرم ضوابط ارزشیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه استانی و ملی که به پیوست ارائه می گردد، در صورت دارا بودن شرایط لازم، فرم ضوابط ارزشیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه را تکمیل و به همراه مستندات لازم، حداکثر تا تاریخ 1402/03/15 جهت بررسی به این اداره کل ارسال نمائید.
شایان ذکر است مستندات باید هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اسکن شده از اصل مدارک به صورت خوانا و بدون خدشه، در پوشه های دسته‌بندی شده و تفکیک شده طبق بندهای فرم ضوابط ارزشیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه در قالب CD/ DVD (طبق حجم مستندات) ارائه گردد.
فرم ارزشیابی در ستون خود ارزیابی ترجیحاً به صورت تایپی و خوانا (بدون استفاده از مداد ) و به همراه مهر و امضا تکمیل گردد.
به علت زمان محدود بررسی پرونده های مدیران کنترل کیفیت، مدارک و مستنداتی که پس از 15 خردادماه به این اداره کل ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.