social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1402/3/2

18:19:1

202

در اداره کل استاندارد استان مرکزی برگزار شد:

نشست خبری با موضوع تبیین بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردم

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی از برگزاری نشست خبری در دومین روز از خرداد ماه سال 1402 در سالن جلسات این اداره خبر داد.
در این جلسه که با موضوع " تبیین بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردم " برگزار شد، مدیرکل، معاونین و رؤسای اداره استاندارد در جمع اصحاب رسانه های استانی و کشوری حاضر شدند و در خصوص رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد با محوریت رشد تولید و ارائه بسته های حمایتی مطالبی را عنوان کردند.
میرنظامی، مدیرکل استاندارد گفت: این بسته تحولی به استناد بند 1 مصوبه یک‌صد و دهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد و در جهت توسعه استاندارد کالا و خدمات با رویکردی جهادی، اقتصادمحور، تسهیل‌گر، فرصت‌ ساز، مولد، دانش‌ بنیان، عملیاتی و کاربردی در سه فصل، تسهیل و تسریع در ارزیابی انطباق کالا و خدمات، استاندارد سازی نوین علم پایه و اعتبار بخشی و توسعه فناورانه و هوشمندسازی در ۴۶ بند، تهیه و تدوین شده است.
 وی هدف از ارائه بسته های حمایتی را کمک به رشد تولید کیفی و حمایت از صادرکنندگان و واردکنندگان بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه رشد تولید، ارتباط مستقیم با مهار تورم دارد، می توان از این طریق گام های موثری در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید برداشت.