social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

يكشنبه1401/9/13

11:19:2

75

دکتر اسلام پناه:

سازمان ملی استاندارد ایران در استانداردسازی نیازمند نیروهای متخصص و متعهد انقلابی است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی دشواریها و سختی‌ها همواره پشتیبان و تکیه گاه ملت بوده  است.
دکتر مهدی اسلام پناه در دیدار با فرمانده سپاه استان مرکزی این دیدار را تجدید بیعت با فرمانده این نهاد مقدس دانست و اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران خود را  در نظام استانداردسازی و تأیید صلاحیت نیازمند سپاه و رده‌های مختلف تخصصی آن نهاد می‌داند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با ابراز خرسندی از اینکه سربازان این نهاد در جنگ نرم تخصصی در کنار بخش‌های دیگر تلاش می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: همه در کنار یکدیگر بتوانیم رسانه خوبی برای انتشار و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این دیدار، سپاه را به عنوان نهادی انقلابی و بازوی مسلح ولایت فقیه معرفی کرد و گفت: این نهاد انقلابی با حمایت های مردمی  در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با اقتدار گام برمی دارد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی می توان به نقش موثر سپاه در تمام حوزه ها پی برد و این نهاد انقلابی پس از گذشت ۴۳ سال از عمر نظام‌جمهوری اسلامی چند جهاد را با موفقیت پشت سر گذاشت.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با اشاره به جهاد علمی، عنوان کرد:این جهاد پس از انقلاب اتفاق افتاد و با بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشجو تجهیزات نظامی راساختند.
وی با اشاره به جهاد فرهنگی گفت: به مدد جمهوری اسلامی، رهبری و شهدا همچنان نهاد خانواده در ایران مسنجم است و سپاه با اتکا به مردم نقشه های دشمنان را همواره بر آب کرده است.
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه سپاه از مردم و برای مردم است اضافه کرد:  مردم و سپاه در کنار یکدیگر در خدمت ولایت و  در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند.