social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

يكشنبه1401/9/13

12:18:5

145

دکتر اسلام پناه در جمع کارکنان اداره کل استاندارد مرکزی:

نیروی انسانی سرمایه های اصلی این سازمان است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع کارکنان اداره کل استاندارد استان مرکزی، نیروهای انسانی را سرمایه های اصلی این سازمان دانست و گفت: باید رفع مشکل معیشتی کارکنان در اولویت اقدامات مدیر کل استان قرار گیرد تا برنامه تحول در نظام سازمان دچار روزمرگی نشود.
دکتر مهدی اسلام پناه با اشاره به جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران در کشور اظهارداشت: این سازمان به عنوان یک تشکیلات سرآمد باید شأن و جایگاه خود را  در چارچوب قانون اعتلا و ارتقا بخشد چرا که بجز مجموعه استاندارد، هیچ دستگاهی در استان‌ها زیر نظر مستقیم رئیس جمهور اداره نمی شود.
 رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر رفاه پرسنل متناسب با ظرفیت های استان افزود: با توجه به نوع خدمات در این اداره کل، انتظار می رود برای تأمین منابع این ارگان‌ تعامل و همکاری لازم صورت گیرد.
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه برای تقویت و تأمین نیازهای این سازمان ، موضوع فوق العاده ی سخت و زیان آوری کار هدفگذاری شده است ادامه داد: گسترش برنامه های رفاهی و تامین  مسکن برای  پرسنل جوان در این سازمان در دستور کار ویژه قرار دارد.
وی توضیح داد: پرسنل سازمان سرمایه‌های ارزشمندی هستند، خاطرنشان کرد: جوانان باید با روحیه نخبگی و همدلی شأن سازمان را به میزانی افزایش دهند که شاهد موفقیت تمام دینفعان باشیم و بی تردید این مهم، شدنی است.
سید سعید میرنظامی، مدیرکل استاندارد استان مرکزی از تحکیم روابط و تعاملات علمی این اداره کل با مراکز دانشگاهی خبر داد و افزود:  این همکاری‌ها به منظور ترویج و آموزش فرهنگ استاندارد و توجه به استانداردسازی صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به عملکرد و گستره حوزه وظایف این اداره کل ابراز داشت: این اداره کل صرفا به اقدامات اجرایی در ارزیابی کیفیت و انطباق نپرداخته است.
میرنظامی با اشاره به جایگاه و شرایط اداره کل استان مرکزی اظهار داشت: علی رغم اینکه استان به لحاظ صنعتی چهارمین قطب کشور محسوب می‌شود، اداره کل استاندارد مرکزی هم در جایگاه دوازدهم قرار گرفته و خواستار مساعدت بیش از پیش است.