- تاریخ مراجعه: 1402/04/19
جنسیت: زن سن: 54 تحصیلات: 443قف شغل: ثفقصثق برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: صثقصثق نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی کم به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی کم ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
|
- تاریخ مراجعه: 1399/01/01
جنسیت: مرد سن: 35 تحصیلات: لیسانس برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 1 نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: متوسط نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: کم تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: کم میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: کم نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: زیاد احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: سرعت در پاسخگویی
|
|