social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
دوشنبه 22 اردیبهشت 1399
 
اداره استاندارد شهرستان ساوه در تاریخ 1395/08/08 فعالیت خود را آغاز و حوزه تحت پوشش آن شهرستان های ساوه، زرندیه، غرق آباد، مامونیه، نوبران و پرند می باشد. که حدود 60 درصد از واحدهای تحت پوشش استان مرکزی در شهرستان ساوه مستقر می باشند.
در حال حاضر 4 نفر در اداره استاندارد شهرستان ساوه مشغول به فعالیت هستند. که دو نفر در زمینه بازدید و نمونه برداری و یک نفر کارشناس نظارت بر اجرای استاندارد صنایع برق و الکترونیک و یک نفر کارشناس آزمایشگاه و نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی شهرستان ساوه می باشد. و هم چنین 5  نفر بازرس در منطقه هاب سوختی غرب کشور که در گمرک شهرستان ساوه مستقر هستند در زمینه نمونه برداری از فرآورده های نفتی و ارسال به آزمایشگاه همکار فعالیت می کنند. و یک نفر کارشناس صادرات و واردات که در منطقه ویژه اقتصادی کاوه مستقر می باشد. که کلیه امور مربوط به صادرات و واردات شهرستان ساوه توسط ایشان انجام می گردد.
در اداره استاندارد شهرستان ساوه کلیه امور مربوط به اجرای استاندارد(شامل صدور/تمدید/تعلیق/ابطال) صنایع برق و الکترونیک و صنایع فلزی و صنعت خودرو و نیرو محرکه و صنعت مهندسی پزشکی توسط کارشناسان مستقر در اداره انجام می گردد. و هم چنین آموزش مدیران کنترل کیفیت، نظارت و بازدید از تجهیزات شهربازی، بازرسی از اصناف، نظارت و بازرسی از سکوهای گاز پر کنی، نظارت بر اجرای استاندارد آسانسور شهرستان، نظارت بر جایگاه های سوخت و هیدرواستاتیک شهرستان، کلیه امور مربوط به مدیران کنترل کیفیت شامل دریافت مدارک جهت صدور و یا تمدید پروانه های تائید صلاحیت، پاسخگویی به شکایات مردمی شهرستان و رسیدگی به پرونده های حقوقی در اداره استاندارد شهرستان ساوه انجام می گردد.
هم چنین در اداره استاندارد شهرستان ساوه 2 آزمایشگاه صنایع غذایی و میکروبیولوژی و یک آزمایشگاه سلولزی و بسته بندی مستقر می باشد.   

آدرس: ساوه- بلوار سید جمال الدین اسد آبادی- جنب اداره تامین اجتماعی
کد پستی: 3915747416
تلفن: 42427368-086

نمابر: 42427365-086
ایمیل: saveh@inso.gov.ir