social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1403/1/20

22:14:2

103

دیدار مدیر کل گمرکات استان با مدیر کل استاندارد استان مرکزی

در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، مدیر کل استاندارد با مدیر کل گمرکات استان مرکزی برای هماهنگی انجام خدمات بهتر در سال 1403 دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، سید سعید میرنظامی، مدیر کل استاندارد استان در این دیدار با اشاره به تحقق شعار سال، عنوان کرد: اداره کل استاندارد با توجه به ارتباطی که با تولید کنندگان دارد و نظارت‌های مستمری که بر تولیدات داخلی می‌نماید، می‌تواند به نوعی بر رشد تولید و بازار گشایی برای تولید کنندگان و ایجاد رقابت بین آنها تاثیر گذار باشد و به مشارکت مردم در راستای جهش تولید در سال 1403 کمک کند که در این راه نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل گمرکات می‌باشد.
میرنظامی در ادامه همکاری گمرک را نقطه عطفی در تعامل دوسویه گمرک با اداره کل استاندارد عنوان کرد و ضمن آرزوی پیشرفت تعاملات در سال 1403، خواستار همکاری گمرک در روند تسهیل در صادرات و واردات شد.
حسین غلامی مدیر کل گمرکات استان نیز ضمن تقدیر از خدمات اداره کل استاندارد در استان مرکزی، بر ضرورت و اهمیت اجرای قانون مقررات صادرات و واردات و کنترل کیفیت کالاها تاکید و بر تعامل دوسویه هر چه بیشتر گمرکات با اداره کل استاندارد تاکید کرد.

 

تصاویر