social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/4/12

11:26:2

203

دیدار مدیرکل و کارکنان استاندارد استان مرکزی با بازرس کل استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تقدیر از زحمات بازرس کل و کارکنان بازرسی استان، مدیرکل و کارکنان استاندارد استان مرکزی با ایشان دیدار و به گفتگو پرداختند.
سید سعید میرنظامی با اشاره به نقش بسیار مهم بازرسی در سلامت اداری افزود: وجود نهاد بازرسی، پشتیبان بسیار موثری برای مجریان قانون به ویژه کارشناسان اداره کل استاندارد جهت انجام مأموریت ها بدون هیچ گونه مصلحت اندیشی و مماشاتی خواهد بود.
در ادامه میرنظامی با اشاره به ظرفیت های اداره کل از طریق برگزاری کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و نیز شورای استاندارد استان به بیان عزم و توانایی های کارشناسان استاندارد نسبت به مطالبه ی حقوق شهروندان در خصوص استانداردسازی، ایمنی و سلامت عمومی پرداخت.
وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی از سلیقه ای اجرا شدن قانون جلوگیری می کند افزود: بر اساس ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد علاوه بر استاندارد اجباری، نظارت بر کیفیت کالا و خدمات که با سلامتی و ایمنی جامعه ارتباط مستقیم دارد بر عهده ی سازمان ملی استاندارد ایران بوده و اداره کل استاندارد استان مرکزی بر اساس مصوبه اخیر شورای استاندارد استان در بحث قانون هوای پاک به صورت کارشناسی ورود خواهد کرد و نسبت به انجام این مأموریت مهم با کمک و پشتیبانی بازرسی استان ان شاءالله منشاء اثر خواهد بود.
در پایان این دیدار تقوی بازرس کل استان ضمن ابراز خرسندی نسبت به این دیدار و گفتگوهای انجام شده، با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی و وجود صنایع مختلف و گسترده در استان، نسبت به پشتیبانی از اداره کل و کمک همه جانبه به کارشناسان استاندارد در اجرای وظایف قانونی اطمینان داد.