social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

يكشنبه1401/9/13

07:02:4

91

دکتر اسلام پناه در دیدار با خانواده شهید قدبیگی:

خون شهدای گرانقدر درخت نظام جمهوری اسلامی را تنومندتر و مقتدرتر می کند.

رئیس سازمان ملی استاندارد در دیدار با خانواده شهید احسان قدبیگی گفت: جوان نخبه دهه ۷۰ ،مصداق جوانی است که درطول عمر کوتاه خود موجبات اقتدار خانواده و کشور را فراهم آورد. 
دکتر مهدی اسلام پناه، اظهار داشت : این شهید والامقام مولود انقلاب اسلامی و مایه مباهات جامعه اسلامی است و خانواده این شهید که چنین جوان نخبه ای را پرورش و تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند برای انقلاب بسیار ارزشمند هستند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه مسئولان مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستند گفت: این اقدام تروریستی دشمنان که جنبه بین المللی دارد باعث داغدار شدن خانواده ها می شود اما باید بدانند که این حرکت ها راه به جایی نمی برد.
دکتر اسلام پناه تأکید کرد: خون شهدای گرانقدر درخت نظام جمهوری اسلامی را تنومندتر و مقتدرتر می کند که امید است این درخت بارور تا زمان ظهور  امام زمان ( عج ) پایدارتر شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: بخشی از دشمنی با انقلاب اسلامی بسیار هدفمند اتفاق می افتد چرا که به اعتراف دشمن مدل جدید حکمرانی جمهوری اسلامی برای دشمن نگرانی ایجاد کرده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی اظهار داشت: این حکمرانی زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که این تحرک تبدیل به تمدن اسلامی می شود.
وی افزود:  تمدن اسلامی هدف نهایی است و  نخبگان و افراد خاص به عنوان ستونهای اصلی تمدن اسلامی، ایفای نقش و امت را راهبری می‌کنند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: یک بعد تمدن اسلامی، استعدادهای علمی است که باید شکوفا شود.
وی تأکید کرد: هرجا و در هر بخشی که امتی پیش می رود ، دشمن هوشمندانه در این خصوص ورود کرده و این حرکت مختص امروز نیست.
سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی اظهار داشت: افرادی که مورد ترور قرار می گیرند افراد خاص مانند دانشمندان هسته‌ای هستند که از سوی دشمن مورد هدف قرار می گیرند.
وی افزود: شهید قدبیگی جوان بود و چند سالی در این میدان فعالیت داشت که بی شک آینده درخشانی در انتظار وی بود و می‌توانست  از دانشمندان آینده کشور باشد.
وی خاطرنشان ساخت: اقداماتی که دشمن انجام می دهد هدف گیری افراد خاص است و اکنون خدا را شاکریم انقلاب اسلامی موجی در مباحث علمی ایجاد کرد تا این جوانان پرورش یابند و مسلما شهادت این عزیزان کامل کننده مسیر است، چراکه شهادت استمرار می‌بخشد، شهید زنده و اثرگذار است و راه شهدا ادامه دارد.
وی یادآور شد: این عزیزان آسمانی شدند اما زنده و اثرگذار هستند که اگر غیر از این بود نمی‌توانستیم  در ۴۳ سال مقابل دشمنان مقاومت کنیم.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران مسیر ترقی و پیشرفت را طی کرده و قدرت ماندگاری پیدا کرده که منشأ اثر است.
شهید احسان قدبیگی متولد یازدهم اسفندماه سال ۷۱ بود که در چهارم خردادماه سال جاری بر اثر حمله تروریستی در سایت پارچین تهران به درجه والای شهادت نائل آمد.